contact:
0416-711111Ons business model is gebaseerd op (pay per use) betalen voor het gebruik van de diensten. Zodoende is de drempel laag voor alle bedrijven die daar gebruik van willen maken. Het advies om met de diensten tot meer online resultaat te komen delen we zonder daar iets voor terug te vragen. Zo ook de technische support bij implementatie, om de diensten op uw website in te zetten, dat is onze service. Dit business model werkt omdat onze focus tevreden klanten en het behalen van online resultaat is. Immers tevreden klanten blijven de diensten gebruiken en groeien.
Ook aanbieders die zich meer van hun concurrenten willen onderscheiden door de inzet van vernieuwende op maat gesneden diensten worden klant. Zo vinden we Nederlands grootste ketens aan onze zijde, waarvoor we maatwerk ontwikkelde waarmee online wordt verkocht.
4tele.com ontwikkelt en exploiteert een portfolio van zelflerende online interactie- en communicatie-diensten die de online conversie van websites aantoonbaar verhoogt. Voorbeelden daarvan zijn te vinden op de websites van grote banken, verzekeraars, telecom en e-commerce bedrijven, in de vorm van Call me now, Call me later, Call to action, Chat, Call-tracking en Co-browsing.
Een toenemend aantal klanten wordt door 4tele.com buiten Nederland gefaciliteerd met de diensten die in Nederland worden ontwikkeld en vanuit de datacenters te Amsterdam en Ede in productie worden genomen. Inmiddels verwerkt het platform tientallen miljoenen gesprekken en honderden miljoenen internet transacties per jaar die de business representeren. We werken en leveren sinds 1998 enkel vanuit de cloud wat onze klanten en onszelf een enorme voorsprong gaf en geeft.
We gaan op zoek naar partners die 4tele.com in het buitenland kunnen vertegenwoordigen. Nieuwe landen betreden we liefst via partners die de taal van de klant spreken. Via een netwerk van contacten verspreiden we onze oplossingen. Het internet kent geen grenzen, onze oplossingen dus ook niet.
4tele.com gaat een samenwerking aan met de Europeese marktleider op het gebied van online marketing. De samenwerking beoogt het verder optimaliseren van de conversie door elkaars oplossingen te integreren.
Wij willen bedrijven verder helpen hun online doelstelling te realiseren door bijzondere oplossingen mogelijk te maken met telecommunicatie. Wij geloven dat er nog veel meer mogelijk is met telecommunicatie waardoor het privé leven en zaken doen steeds prettiger wordt. Luisteren naar en samenwerken met klanten is daarbij een vereiste, wij gaan dan ook graag nog een stap verder om dat ook voor u mogelijk te maken. We vinden het belangrijk om onze financiële positie gezond te houden, terwijl we onze medewerkers, onze business partners en onze omgeving kansen willen bieden om te groeien en zichzelf te ontwikkelen. In alles wat we doen streven we naar eerlijkheid, rechtvaardigheid en integriteit.
Bedrijven verder helpen hun doelstelling te realiseren.
Bijzondere oplossingen mogelijk maken met telecommunicatie en dit ongewoon goed doen.
Kansen bieden om te groeien en duurzaam te ontwikkelen.
Eerlijkheid, rechtvaardigheid en integriteit.
Jullie Call me now oplossing heeft ons het best presterende verkoop kanaal opgeleverd.
Jullie hebben op tijd, op maat en fix price geleverd, dat komen we niet vaak tegen.
De oplossing heeft ons ook het inzicht opgeleverd dat we onze website anders moeten indelen.
Over de invulling van jullie diensten binnen onze omgeving hoeven wij ons nooit zorgen te maken als er iets verandert weten jullie altijd snel iets voor ons te organiseren.
Met de toename van het smartphonegebruik werd inbound de grote onbekende in onze conversie, tot we met 4tele.com over calltracking spraken.
contact
Telefoon: 0416-711111
Bezoekadres: Modelleur 9 Kaatsheuvel
Postadres: Postbus 29 4760AA Zevenbergen
KVK inschrijving: 18061480
Contact: