contact:
0416-711111Door uw bereikbaarheid anders te organiseren, bent u beter bereikbaar voor uw klanten en zijn minder seats benodigd voor hetzelfde volume.
Klanten tevreden en minder kosten
uw belverkeer wordt voorspelbaar
Als uw callcenter gesloten is zijn er nog wel klanten op de website! Geef deze klanten ook de mogelijkheid tot contact. Zo gaat geen waardevolle lead verloren.
Een afspraak maken als u gesloten bent
Automatisch nakomen van de bel-afspraken
Omdat goede bereikbaarheid vaak lastig en kostbaar te organiseren is heeft 4tele.com met haar klanten een slim alternatief ontwikkeld. contacteer ons voor een demo.
Een uniek concept, vraag ernaar!
samen met onze klanten ontwikkeld
Als u klanten op uw bedrijf moeten wachten daalt de klanttevredenheid. Met de mogelijkheden van vandaag is dat niet meer nodig. Dus geef uw klanten wat ze verdienen.
een uitgebreid beproefde dienst
voor bedrijven van elke omvang
Klantvriendelijk
afspraak = afspraak
nooit meer in gesprek of in de wacht
Meetbaar resultaat
van 100 naar 75 seats zonder wachtrij
planning = realisatie
De Net Promoter Score (NPS) stijgt
gemakkelijk en snel inzetbaar
Dialoog op maat
Look & feel op maat
Internationaal gebruik
NPS enquĂȘte
capaciteit planner
Traffic planner
live control
live muteren
Conversie registratie
Integratie met uw statistics
Google analytics koppeling
Klantherkenning
Tot de mogelijkheden behoort een pilot voor 3 maanden met gemaximeerd gebruik en deze kan op uw situatie worden afgestemd.
Pilot periode
Maximaal gebruik
Het standaard aanbod is gebaseerd op gebruik: aantal gesprekken en het aantal gelijktijdige seats wat door u wordt ingezet voor de afwikkeling.
per gebruik
gelijktijdig gebruik
Op aanvraag kunnen wij een voorstel op maat samenstellen. We kunnen de besparing aan u voorrekenen.
Per periode
Per contract
contact
Telefoon: 0416-711111
Bezoekadres: Modelleur 9 Kaatsheuvel
Postadres: Postbus 29 4760AA Zevenbergen
KVK inschrijving: 18061480
Contact: