contact:
0416-711111Wij willen onze sales conversie op de website verhogen. Voor een aantal banken realiseerden wij dit doel. Uit onderzoek blijkt dat contact, op initiatief van de klant, het beste moment is om te verkopen.
Wij willen aan alle kassa's een betrouwbaar product voor goedkoop bellen aan kunnen bieden. Voor een grote retailketen realiseerden wij een prepaid oplossing inclusief tools voor klantenservice en financieel management.
In de reisbranche is de concurrentie groot, als de klant je website bezoekt moet je in dialoog blijven, want met één klik is hij ook bij de concurrent. Voor een online touroperator realiseerden we dit doel.
In telecomland gaan de ontwikkelingen heel snel. Je moet innovatief zijn om te kunnen demarreren in deze markt. Vele telecom bedrijven helpen wij bij het realiseren van hun specifieke doelen.
Wij willen dat onze klanten direct met de juiste persoon verbonden wordt. Voor Delta realiseerden we dit doel door de inzet van spraakherkenning.
Wij willen onze klanten kunnen vertellen wat een advertentie oplevert. Wij realiseerden dit doel voor DTG met call tracking, waardoor de performance met cijfers onderbouwd kan worden.
Wij willen onze klanten online nog beter en sneller van dienst kunnen zijn. Voor enkele energiemaatschappijen hebben we dit doel kunnen realiseren.
Buiten openingstijden mogen op onze website geen belangrijke leads verloren gaan. Met Call me later realiseerde 4tele.com dat terugbel afspraken met de klant automatisch worden nagekomen. Nu gaat geen lead meer verloren.
Wij willen prospects die op onze advertenties reageren, zonder tussenkomst van medewerkers, direct laten weten wat ze bij ons kunnen besparen. Wij hebben deze oplossing voor FBTO met direct response via SMS en telefoon kunnen realiseren.
contact
Telefoon: 0416-711111
Bezoekadres: Modelleur 9 Kaatsheuvel
Postadres: Postbus 29 4760AA Zevenbergen
KVK inschrijving: 18061480
Contact: